• صفحه نخست
  • دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد از ۱۰ کارخانه گروه در استان قزوین بازدید کردند

دکتر فضلی و جمعی از مدیران ارشد از ۱۰ کارخانه گروه در استان قزوین بازدید کردند


دکتر فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و جمعی از مدیران ارشد، صبح روز یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ از ۱۰ کارخانه گروه در در استان قزوین بازدید کردند.

 


این کارخانه‌ها عبارتند از: پاکشو ۴، ایراندار، گسترش فن‌آوران شرق، ماریناسان قزوین، پاکان پلاستکار ۱، مجتمع پاکشو، پاکشو ۳ ، پاکشو ۲، پاکان پلاستکار ۲ و صنعت غذایی کورش
گفتنی است دکتر فضلی و هیأت همراه در این دیدارها اصرار داشتند با تک تک همکاران چهره به چهره دیدار کنند. در همین ارتباط، بازدیدهای صبح ایشان که با بازدیدهای هیأتی دیگر تداخل پیدا کرد، پس از همراهی مهمانان، دوباره به این کارخانه‌ها بازگشتند تا با همکاران دیدار کنند.  

دکتر فضلی در بخشی از این دیدارها خطاب به همکاران بیان داشت: روح حاکم بر شما سراسر انرژی و نشاط است. دیدار شما همیشه برای ما مغتنم است و از چهره‌های بشاش شما انرژی می‌گیریم .
 مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ افزود: برای شما که از تمام وجود مایه می‌گذارید باید تمام امکانات مورد نیاز فراهم شود، هر چند که شما نشان داده‌اید معطل امکانات نمی‌مانید و با عشق پیش می‌روید.


دکتر فضلی با توجه به چشم‌انداز گروه صنعتی گلرنگ اظهار داشت: انتظار از شما این است که با توجه به شایستگی‌هایی که دارید در سطح کشور شماره یک باشید. باید ببینیم از نظر کیفی چه کارهایی باید انجام دهیم که هم در بازارهای جهانی حضور داشته باشیم و هم حضور ما قدرتمند باشد. یقین بدانید شما این توانایی و ظرفیت را دارید که در بازارهای بین‌المللی بدرخشید.
مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در تجلیل از تلاش همکاران عنوان داشت: آنچه گروه صنعتی گلرنگ را به موقعیت امروز رسانده سرمایه‌های مادی نبوده و نیست، بلکه سرمایه‌های انسانی، اندیشه و ایده و توانمندی‌های شما خوبان در کنار خواستن است که گروه را به پیش می‌راند و به اهداف خود می‌رساند.
 
در این بازدید، مدیر شهرک صنعتی حیدریه با حضور در محل کارخانه صنعت غذایی کورش و در دیدار با دکتر فضلی ابراز داشت: امیدواریم شما بیشتر در این شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری کنید تا ما بیش از پیش شاهد رونق این شهرک باشیم. ما به واقع از شما سپاسگزاریم. تعاملات بسیار خوبی از سوی مجموعه گلرنگ با شهرک صنعتی حیدریه و متقابلا از سوی ما صورت گرفته که به راستی جای تشکر دارد.
در ادامه مدیر شهرک صنعتی حیدریه با اهدای لوح تقدیر از دکتر فضلی تقدیر کرد.
این لوح به نمایندگی از بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس به مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ اهدا شد.
در این لوح آمده است :
اینک که در پرتو عنایات قادر متعال و در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، با همت، جدیت، حمایت‌های گسترده، برنامه‌ای راهبردی و سرمایه‌گذاری با هدف توسعه اشتغال‌زایی به عنوان روان‌سازنده‌ی فعالیت‌های کارآفرینی موجب اشتغال‌زایی مفید و مطلوب در سطح شهرستان تاکستان شده‌اید، به پاس این همت عالی و رویکرد خلاقانه و مدبرانه، این لوح سپاس، محضر کارآمد حضرت عالی تقدیم می‌گردد.



انتشار در ۱۳۹۶/۱۱/۱۷