• صفحه نخست
  • حضور شرکت ایراندار باعث شکوفایی صنعت لیبل در کشور شده است

حضور شرکت ایراندار باعث شکوفایی صنعت لیبل در کشور شده است


سردار غیاثی راد در بازدید از شرکت ایراندار:
حضور شرکت ایراندار باعث شکوفایی صنعت لیبل در کشور شده است

 


بمناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی, شرکت پر آوازه ایراندار تولیدکننده انواع لیبل, کاغذ و فیلم های پشت چسب دار مورد بازدید فرمانده رزمندگان غرب و شمالغرب کشور قرار گرفت.


به گزارش خبر قزوین, سردار داود غیاثی راد در این بازدید و نشست با مدیرعامل این شرکت ابراز کرد: از اینکه می بینیم واحدهای موفقی همچون شرکت ایراندار توانسته اند با تولید باکیفیت بازارهای جهانی را به تسخیر خود درآورند و موجب شکوفایی این صنعت در کشور شده اند, بسیار خرسندیم و امیدواریم همواره با درایتی که از مهندس جعفری شنیده و دیده ایم این شرکت در زمره واحدهای صادرکننده در پهنه بین المللی قرار بگیرد.
فرمانده رزمندگان غرب و شمالغرب در ادامه با یاد خاطر شهید بابایی و دیگر شهدای استان قزوین اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس این شهدای گرانقدر بودند که با تهدیدات دشمنان مقابله کردند و نگذاشتند آسیبی به کارخانجات و چرخه اقتصادی کشور وارد کنند تا جاییکه با پروازهای خود خط مقدم جبهه عراق که آماده تهاجم به کشتی های نفتکش و گمرک ما بود را در هم می شکستند و اجازه تجاوز را به آنان نمی دادند.
سردار غیاثی راد در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مدیران این شرکت در اشتغالزایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور خاطرنشان کرد: شماها همانطور که در زمان جنگ به عنوان سربازان امام زمان(عج) از مرزهای میهن دفاع می کردین امروزه نیز بعنوان سربازان جبهه های اقتصادی سرفراز و موفق خواهید بود چرا که اندیشه شما توسعه و بی نیازی کشور در واردات کالاهای مشابه از دیگر کشورهاست.
در ادامه مهندس جعفری مدیرعامل شرکت ایراندار ضمن تبریک سالروز باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از حضور سردار غیاثی راد اذعان کرد: شما رزمندگان و فرماندهان با درایت و ایستادگی خود نور امید را به سرمایه گذاران و فعالان صنعتی در کشور تزریق می کنید و قطعا ما هم به پشتبانه شماها در این راه سخت قدم برداشته ایم و امیدواریم با تلاش و کوشش بتوانیم همواره پرچم کشورمان را در قله های بزرگ موفقیت و بازارهای جهانی برافراشته نگه داریم.
وی با اشاره به تاریخچه این واحد صنعتی بیان کرد: شرکت ایراندار زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ می باشد که در بخش های مختلف همچون صنایع شوینده, آرایشی, مواد أوليه شیمیایی و مواد غذایی, صنعت معدن, پخش وسایر موارد، با اشتغالزایی بالغ بر 17 هزار نفر از جوانان متعهد کشور فعالیت دارد.
وی افزود: خاندان بزرگ فضلی که سهامدار عمده گروه صنعتی گلرنگ می باشند همیشه از شما پاسداران امنیت و صلابت کشور کمال قدردانی را دارند چرا که این حس آرامش موجب شده سرمایه گذاران بسیاری از کشورهای مختلف به سرمایه گذاری در ایران ترغیب شوند که همین امر مهم نشان از آینده و چشم انداز روشن اقتصاد و صنعت کشور می باشد.
مهندس جعفری با اشاره به برخی تولیدات شرکت ایراندار توضیح داد: هم اکنون قادر به تولید انواع کاغذهای گلاسه، آرت، متالایز و فارما و فیلم‌های PE، PP و PVC به صورت پشت چسب‌دار با توجه به نیاز مشتری در سراسر جهان هستیم و امیدواریم با توجه سفارشات عمده از کشورهای روسیه, ترکیه, پاکستان, عراق و کشورهای آسیای میانه حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا در آینده نزدیک شاهد توسعه و افزایش خط تولید این واحد صنعتی باشیم.
وی با بیان اینکه کیفیت حرف اول را در این شرکت می زند, گفت: ما هم اکنون سی درصد بازار داخلی را در اختیار داریم و حتی به کشور ترکیه که خود یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این عرصه می باشد صادرات داریم و این نشان از مرغوبیت و بهره گیری از استانداردهای جهانی در محصولات ماست.
مدیرعامل شرکت ایراندار همچنین گفت: یکی از بزرگترین دغدغه های ما اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری در مبحث اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه تاکنون بخوبی آن را به مرحله اجرا درآورده ایم اما متاسفانه در این خصوص شاید واردات کالاهای قاچاق که البته بصورت رسمی هم صورت می گیرد باعث شده نتوانیم آنطور که باید به اهداف آرمانی خود دست یابیم چرا که ما در چشم انداز برنامه شرکت پیش بینی داریم میزان اشتغالزایی به دو برابر افزایش و 60 درصد تولیدات را در بازار داخلی و 40 درصد مابقی به کشورهای هدف صادرات گردد و این امر با وجود این دغدغه کمی دشوار به نظر می رسد.
مهندس جعفری در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی مسئولین و فرماندهان که شبانه روزی در جهت آسایش و امنیت جامعه تلاش می کنند کمال سپاسگذاری و قدردانی را داریم و قطعا تلاش های آنان را با تسخیر بازارهای هدفمان به اثبات خواهیم رساند.



انتشار در ۱۳۹۶/۱۱/۲۹